В цій книзі обисана «база»:
Як робити менше помилок при просуванні бренду, товарів та послуг; як просуватися з мінімальним бюджетом; як обирати дієві, а не «хайпові» канали та інструменти просування; як аналізувати ефективність маркетингу — все це та багато іншого ви знайдете в цій книзі (друга з серії «Сам собі агенція»).
Якщо ресурсів достатньо — читайте всю книгу від початку до кінця, щоб сформувати чітку візію того, якими інструментами розвивати свій бренд.
Якщо ресурсів не вистачає (наприклад, у вас немає часу на створення контенту) — пропрацюйте перші три глави «Базове позиціювання», «Канали просування» та «Аналіз ефективності», а також продивіться по діагоналі главу «Подальший розвиток бренду». Потім — вибирайте окремі глави, коли у вас є час.