В цій книзі описано покроковий алгоритм створення бренду з практичними завданнями наприкінці кожної глави. Чому це важливо?
Маркетинг не працює на 100%, коли бренд не виділяється з-поміж десятків та сотень інших бізнесів — той самий товар, схожий сервіс, однотипна реклама.
Ця книга і описаний в ній фреймворк створення бренду допомогає позбутися цього недоліку і будувати чітку, заохочуючу комунікацію зі споживачами в усіх маркетинг-каналах.
До того ж, використовуючи описаний в книзі алгоритм, ви зможете не губити фокус, приймати правильні рішення в складних ситуаціях, залучати споживачів і робити з них абмасадорів бренду.
А найголовніше, ви більше не будете боротися за споживача за рахунок знижок та розпродажів.